05.06.24: Læs beboerorientering ang. tidsplan og status fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
27.09.23: Læs beboerorientering ang. tidsplan og status fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
12.09.23: Læs beboerorientering ang. skunkrum hos 5. salsbeboere fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
17.06.23: Læs beboerorientering ang. tidsplan fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
30.06.23: Læs beboerorientering fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
01.06.23: Læs beboerorientering fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
17.04.23: Kun til Etape 2 (HTP6, JTG 16, 18, 20 og 22): Forlænget frist for tømning af loftsrum. Bestyrelsen vil i samarbejde med vores vicevært opsætte en ekstra storskraldscontainer på Herman Triers Plads tæt ved porten, nu hvor fristen for tømning af loftsrum er forlænget. Containeren vil stå til afbenyttelse d. 26/5 til d. 29/5 (begge dage inkl.)
24.03.23: Læs beboerorientering fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
24.03.23: En stor del af Herman Triers Plads bliver afspærret mandag – torsdag i uge 13 ifm. at tagoverdækningen hejses op på stilladset. Læs hele orienteringen her.
11.02.23: Kun til Etape 2 (Herman Triers Plads 6, Julius Thomsens Gade 16, 18, 20 og 22). Varsling for tømning af loftsrum og varsling for frigivelse af loftsrum.
11.02.23: Læs beboerorientering fra foreningens byggerådgiver Bang & Beenfeldt.
11.02.23: Kun til Etape 1 (Herman Triers Pl nr. 2 – 4 Kleinsgade nr. 2 og Åboulevard nr. 7): Varsling om rydning af altaner.
11.02.23: Kun til Etape 1: 5. sals lejligheder (Herman Triers Pl nr. 2 – 4 Kleinsgade nr. 2 og Åboulevard nr. 7): Varsling om fotoregistrering af 5.sal’s lejligheder.
04.01.23: 3-dages varsling for tømning af loftrum KUN i Etape 1 (Herman Triers Pl nr. 2 – 4 Kleinsgade nr. 2 og Åboulevard nr. 7). Læs beboervarsling her og se etapeplan her.
05.12.22: 6-ugers varsling for tømning af loftrum KUN i Etape 1 (Herman Triers Pl nr. 2 – 4 Kleinsgade nr. 2 og Åboulevard nr. 7). Læs beboervarsling her og se etapeplan her.
10.11.22: Kommunen tillader ikke flere skurvogne på gadesiden på grund af nuværende byggeplads. Derfor er det nødvendigt at opsætte skurvogne i baggården, så miljøsaneringen af loftet kan starte. Skurvognene vil kun være i gården til miljøsanering er færdig. Se beboerinfo her.
04.11.22: Informationsmøde #5 blev afholdt 02.11.2022. Læs info, vi gennemgik på mødet i præsentationen her.
Læs informationsmateriale til beboere her.
29.06.22: Informationsmøde #4 blev afholdt 28.06.2022. Læs info, vi gennemgik på mødet i præsentationen her. Samme aften blev der afholdt ekstraordinærgeneralforsamling, hvor der var afstemning om valg af entreprenør til tagprojektet. Se præsentation her.
03.03.22: Informationsmøde #3 blev afholdt 24.02.2022. Læs info, vi gennemgik på mødet, i præsentationen her.
19.08.21: På baggrund af informationsmøde #2 afholdt 18.08.21, deles her præsentationen som opfrisker for de ejere der var tilstede på mødet, og som relevant læsning for alle andre.
09.10.20: Vi har samlet noter fra vores informationsmøde. Tak for gode diskussioner og gode spørgsmål!
25.08.20: Nu starter vores tagprojekt op. På denne side vil bestyrelsen dele al relevant information til beboere om selve projektet, tidsplan, økonomi, og meget andet.
Vores første informationsmøde omkring tagprojektet vil finde sted 08.09.20 kl 18.30 på La Oficina, Suomisvej 4
Til mødet findes relevante bilag her:
Opslag om mødet og agenda:
Tagrapport:
Overordnet tdsplan for projektet: